Sunday 7 October 2012

Pótlások

Van itt pár apróság, amik már jórég óta pihennek itt az elfeledett állományok között a könyvtárfák legalján lévő poros mappák rejtekében, mert valahogy sehova sem passzoltak...nade most!


Ez egy tribute annak tiszteletére, 
hogy végigcsináltam a húsvéti nagyböjtöt. 
Nem hittem, hogy menni fog, 
de csak sikerült és inkább mókás volt, mint rossz.


Ezt a képet Orsolyának ajánlom, 
egyrészt a közös fotoszessön emlékére, 
másrészt meg tudja jól miért :)


Itt az ősz, jönnek a hidegek, a torokfájós időszakok, az esős,
bögre tea mellett bent töltött napok. 
Ámde előfordulhat, hogy ilyen körülmények között is 
ki kell merészkedni a cudar világba. 
No ezekre az alkalmakra szerkesztettem ezt a sálat.


Ezen meg már olyan rég óta gondolkodtam. 
Szerintem sokszor van, 
hogy így van, pedig ez a dolog többről kéne hogy szóljon. 

No comments:

Post a Comment